مداحی

با صد امید بر در این خانه آمدم

                                    اقرار میکنم که تو خوبی ومن بدم

مردودتر زه من نبود بنده ای ولی

                                      باور نمیکنم که تو مولا کنی ردم

ایمان من محبت ودینم ولایت است

                                        بگذار دشمنان توخوانند مرتدم 

از بیت بیت من همه پیدابود که هست

                                   روح القدوس به وقت سرودن مویدم

هرکس گرفت دست توسل به دامنی

                                    من دست خود به دامن آل عبا زدم

با ان همه صفات نمک ناشناس ام

                                      عمریست کناره سفره آل محمدم

اینان مراکه جزتنی آلوده نیستم

                                               تبدیل میکند به روح مجردم

دریا حریف نیست که پاکم کندمگر

                                 مولا به خاک کوی خود از لطف شویدم

من کیستم که میثم این خاندانشوم

                                       این موهبت بود ز خدا وند سرمدم

التماس دعا                                           شعر از سازگار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 13 دی 1393برچسب:, توسط محسن بیات